25 Temmuz 2009 Cumartesi

Merhaba sevgili bloggerlar,
Epeydir blogumu ihmal ettim ama daha önceki postumda yazmıştım kardeşimin bebeğiyle ilgileniyoruz. Şehir dışından gelenler, misafirler, akrabalar... Zamanımızın çoğu orada geçiyor. Bu yüzden yeni bişey dikemiyorum. O yüzden bugün daha önce dikmiş olduğum ama yeni resimlediğim bir bluzu paylaşmak istiyorum.
Benim kızlar böyle dar pantolonların üzerine giyebilecekleri bol tunikleri seviyorlar. Bence de şık oluyor. Sağolsunlar kırmadılar beni modellik yaptılar (!) Hem onlara dikecem hem de zorla modellik yapacaklar:) Tabii benim 'bi daha size bişey dikersem n' olayım!' ve 'sizi doğuracağıma taş doğursa mıydım ne?' kabilinden beddualarım da işe yaramadı değil:))

Bluzun teknik çizimini görmek isteyenler buraya. Farkettiğiniz üzere bu aslında bir hamile modeli. Benim kızlar da hafif göbekli olduğu için :)) deneyeyim dedim :) Ama farkettiyseniz bluz modeli şu sıralar çok moda olan göğüs altı büzgülü yani ampir stili modellere çok benziyor.

Kumaş Çarşamba Pazarı nam-ı diğer Çar-Pa

Pantolon etam jeans

Bileklik kızımın kendi üretimi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder